Порядок розгляду скарг на Екофосс s.r.o.

 

1. Порядок розгляду скарг (відповідальність за дефекти, гарантія, скарги)

1.1. У разі дефекту товарів, які можуть бути вилучені, покупець має право бути видалений безкоштовно, своєчасно і впорядковано чином. Продавець зобов’язаний зняти дефект без зайвого зволікання.

1.2. Замість того, щоб видалити дефект, покупець може вимагати заміни товару, або, якщо дефект відноситься тільки до частини товару, якщо продавець не несе непропорційно витрати через ціну товару або тяжкість дефекту.

1.3. Замість того, щоб усунути дефекти, продавець завжди може замінити дефектні товари, як impible, якщо це не викликає серйозних труднощів для покупця.

1.4. У разі дефекту товарів, які не можуть бути вилучені і які заважають товару бути належним чином використані як питання без дефекту, покупець має право обміняти товар або має право вийти з договору купівлі-продажу. Ті ж права є правом покупця, хоча це уникнути дефекту, якщо покупець не може належним чином використовувати дефект для повторного встановлення дефекту або для більшої кількості дефектів.

1.5. У разі інших нерозв’язних дефектів, покупець має право на розумну знижку на ціну товару.

1.6. Продавець доручив покупцеві про свої права в рамках уст. § 622 Цивільного кодексу (п. 8,1 до 8,3. цих комерційних і скарг термінів) і права, що випливають з Усть. § 623 Цивільного кодексу (бали від 8,4 до 8,5. з цих умов), розміщуючи ці умови на відповідній підсторінці електронної комерції продавця і покупець мав можливість ознайомитися з ними в той час, поки замовлення було розміщено.

1.7. Продавець несе відповідальність за дефекти товару згідно з застосовними нормативними актами Словацької Республіки і Покупець зобов’язаний подати позов до продавця або з вказаною особою. Інформація про призначені особи та бали за гарантійне та післягарантійне обслуговування надається на задній гарантійному талоні або надана продавцем покупцеві за запитом по телефону або e-mail.

1.8. Скарга, що застосовується в sorrtoid скарги сатсон, ст. 8 цих умов. Покупець був належним чином знайомий з скаргою і інформував про умови і спосіб подання товару, в тому числі деталі про те, де претензії можуть бути зроблені і виконання гарантійного ремонту відповідно до Усть. Параграф 18 (1) кодексу ПДВ передбачає, що комісія 1 11. закон No 250/2007 Z. Z. про захист прав споживачів та внесення змін до закону словацької Національної ради No 372/1990 B. порушення в редакції (“Закон”) в той час, до укладення угоди про покупку, розміщуючи ці умови на відповідній підсторінці електронної комерції продавця і покупець зміг прочитати їх у той час, перш ніж було відправлено замовлення.

1.9. Скарга застосовується до товарів, придбаних покупцем від продавця у вигляді електронної комерції на сайті електронної комерції продавця.

1.10. Покупець має право вимагати відповідальність за дефекти товарів, придбаних у продавця під відповідальність виробника, постачальника або продавця протягом гарантійного терміну.

1.11. Якщо вантаж показує дефекти, покупець має право претендувати на встановлення продавця згідно з уст. Параграф 18 (1) кодексу ПДВ передбачає, що комісія 2 закон шляхом пересилання товару на створення продавця та пересилання продавцю знака готовності покупця здійснити його право під пунктами 8,1. до 8,5. Ці умови (далі – повідомлення про претензії щодо позову), наприклад, у формі заповненої форми претензії, яка знаходиться на відповідній продавця на суб-сторінці електронної комерції, ви можете знайти скаргу тут. Продавець рекомендує товар при відправленні його на претензію застрахувати. Поставки поставки не приймаються продавцем. Покупець зобов’язаний заявити правдиво в повідомленні про претензію всю необхідну інформацію, зокрема, точно вказати тип і ступінь дефекту товару; покупець повинен також вказати, які з його прав в рамках Усть. У пунктах 622 та 633 Цивільного кодексу застосовуються. Покупець також має право претендувати на претензію з особою, що має назву від виробника товару для проведення гарантійного ремонту (далі – «призначена особа»). Перелік призначених осіб надається у гарантійному сертифікаті або надсилається покупцеві за його запитом продавцем.

1.12. Скарга, що стосується товару, який може бути поданий на продавця, починається в той день, коли в сукупності виконуються всі наступні умови:

  • а) обслуговування повідомлення про претензію продавцю;
  • (b) доставку заявлених товарів від покупця до продавця або до призначеного особи;
  • (c) доставка кодів доступу, паролів і т. д. заявленого товару продавцю, якщо такі відомості необхідні для належного опрацювання скарги;

1.13. Якщо об’єкт скарги є товарами, які не можуть бути об’єктивно доставлені продавцю або який надійно включений, Покупець зобов’язаний, крім виконання умов, що знаходяться в пунктах 8.12 (a) і 8.12 (b) базового Регламенту, підлягають умовам, викладену в пункті 8.12 (b). (a) і (c) така скарга і комерційні умови повинні надати всю необхідну допомогу для здійснення перевірки заявлених товарів продавцем або третьою стороною, призначеною продавцем. Скарги щодо товарів, які не можуть бути об’єктивно доставлені продавцю або яка міцно включена, починаються в день, коли інспекція товару проводилася за першою пропозицією. Однак, якщо продавець або третя сторона, призначена ним, незважаючи на необхідну допомогу, надану покупцем, не гарантує, що інспекція здійснюється протягом розумного терміну, але не пізніше ніж через 10 днів після отримання повідомлення про претензію продавцю, процедура розгляду скарги починається з дати отримання повідомлення про претензію продавцю.

1.14. Продавець або особа, що призначається, видає підтвердження покупцеві претензії товару у відповідній формі, обраній продавцем, наприклад продавцем. у вигляді пошти або в письмовій формі, в якому він зобов’язаний точно визначити дефекти стверджували і ще раз доручити споживачеві його права відповідно до пункту 8,1. до 8,3. Ці комерційні та рекламні умови (уст. § 622 Цивільного кодексу) і права відповідно до пункту 8,4. до 8,5. Ці комерційні та рекламні умови (уст. § 623 Цивільного кодексу). Якщо претензія зроблена за допомогою дистанційних комунікацій, Продавець зобов’язаний негайно доставити доказ претензії покупцеві; Якщо підтвердження не може бути доставлене негайно, він повинен бути доставлений без зайвого зволікання, але останнім разом з доказом обладнання позову; підтвердження претензії не потрібно буде доставити, якщо покупець має можливість довести претензію іншими засобами.

1.15. Покупець має право вирішувати, які з його прав в значенні Усть. § 622 і Усть. § 623 Цивільного кодексу застосовується і зобов’язаний негайно надати інформацію про своє рішення продавцю. На підставі рішення покупця, яке з його прав в розумінні ст. § 622 і Усть. § 623 Цивільного кодексу застосовується продавець або особа, яка призначається, зобов’язаний визначити спосіб поводження з скаргою згідно з уст. Пункт 2 (а) і (b) абзацу 1 м) акт негайно, у більш складних випадках, протягом 3-х днів з моменту початку процедури розгляду скарги, в обґрунтованих випадках, зокрема, де складна технічна оцінка стану товару не вимагається не пізніше ніж 30 днів з дня початку процедури подання скарги. Після того, як скарга була зроблена, продавець або призначена особа буде обробляти претензії негайно, у виправданому випадку, скарга може бути зроблено на більш пізній термін. Однак скарга не повинна тривати більше 30 днів з дати позову. Після марного закінчення терміну, встановленого для обробки скарги, споживач має право відмовитися від договору або має право обміняти товари на нові товари.

1.16. Якщо покупець зробив позов про товар протягом перших 12 місяців після укладення договору купівлі-продажу, продавець може подати претензію лише на підставі заяви експерта або висновку, що видається уповноваженою, поінформованою або акредитованою особою або думкою призначеного особи (далі – «експертна оцінка товару»). Незалежно від результатів технічної оцінки, продавець не може вимагати від покупця відшкодувати витрати технічної оцінки товару або інших витрат, пов’язаних з технічною оцінкою товару.

1.17. Якщо покупець зробив позов до виробу 12 місяців після укладення договору купівлі-продажу і продавець відхилив його, особа, яка обробляється претензія, зобов’язана вказувати в доказ скарги, до якої покупець може відправити товар для професійного розгляду. Якщо покупець відправляє товар на професійну оцінку особі, зазначеній у доказ обладнання позову, витрати на технічну оцінку товару, а також будь-які інші витрати, понесені в ньому, несуть продавець, незалежно від результатів професійної оцінки. Якщо покупець демонструє відповідальність продавця за заявлений дефект товару за професійною оцінкою, він може повторно подати позов; під час професійної оцінки товару гарантійний термін не закінчується. Продавець зобов’язаний відшкодувати покупцеві протягом 14 днів з дати повернення всіх витрат, що були понесені для професійної оцінки товарів, а також будь-яких пов’язаних з ними витрат. Не вдалося відкинути твердження, що звільняється.

1.18. Гарантія не покриває дефекти, які покупець був повідомлений на момент укладення договору продавцем або який, беручи до уваги обставини, в яких укладено договір купівлі-продажу, повинні були бути відомі.

1.19. Продавець залишає за собою право замінювати дефектні вантажі з іншими зубо-ними товарами з тими самими або кращими технічними параметрами, якщо це не викликає серйозних труднощів з покупцем.

1.20. Продавець не несе відповідальності за дефекти товару:

  • (a) Якщо вантаж не є повним або у випадку виявленого дефекту, який покупець міг би виявити шляхом перевірки відвантаження при доставці товару і який не був повідомлений представником продавця відповідно до пункту 5,8 цих скарг і комерційних термінів, наступні претензії такого роду можуть бути визнані тільки в тому випадку, якщо покупець доведе, що заявлені дефекти вже мали товар на момент їх надходження покупцем.
  • (b) якщо покупець не здійснював своє право щодо відповідальності продавця за дефект вантажу до закінчення гарантійного строку дії товару,
  • (c) якщо дефект у вантажі механічних пошкоджень товарів, викликаних покупцем,
  • (d) якщо дефект товару обумовлений використанням товару в умовах, які не відповідають їх інтенсивності, вологості, хімічних і механічних впливів на природне середовище товару,
  • (e) якщо дефект товару був викликаний непрофесійним обробкою, обслуговуванням або нехтуванні догляду за товарами,
  • (f) якщо дефект товару був викликаний пошкодженням товару через надмірно обтяження або використання всупереч умовам, викладених у документації або загальних принципах нормального використання товару;
  • (g) якщо дефект товару був викликаний пошкодженням товарів неминучою та/або непередбачуваним
  • (h) де дефект товару був викликаний пошкодженням вантажу випадковим руйнуванням і випадковим
  • (i) де дефект товару викликаний непрофесійними втручанню, пошкодженням води, вогню, статичної або атмосферної електрики або інших форс-мажорних обставин;
  • (j) , де дефект товару був викликаний інтерференцією вантажу, що є несанкціонованим особою.

1.21. Продавець зобов’язаний подати претензію та припинити процедуру розгляду скарги одним із таких способів:

  • (a) передача відремонтованих товарів;
  • (b) обмін товарами;
  • (c) повернення закупівельна ціна товару;
  • (d) сплачувати розумну знижку на ціну товару;
  • (e) письмовий заклик до прийняття продавцем запланованої роботи;
  • (f) вмотивовану відмову від претензії товару.

1.22. Продавець зобов’язаний оформити письмовий документ покупцеві не пізніше ніж через 30 днів після дати позову особисто, через поштову або кур’єрську службу або постачальника послуг доставки, про метод визначення поводження з позовом та обробку скарги.
Продавець буде інформувати продавця відразу після закінчення процедури скарги по телефону або електронною поштою, і буде разом з товаром або. підтвердження скарги отримано електронною поштою.

1.23. Гарантійний термін становить 24 місяці з моменту поставки товару, якщо гарантійний термін не відрізняється для конкретних випадків. Спортивні продукти харчування, харчування в Подарункові кошики і корми для тварин мають мінімальний термін придатності більше 2 місяців до використання-за датою, у випадку коротшого терміну дії, продавець контактне покупця по телефону або електронною поштою, а відвантаження надсилається тільки з згодою покупця.

1.24. Гарантійний термін продовжено на період, за який покупець не міг використовувати товар через гарантійний ремонт товару.

1.25. У разі обміну товарами на новий, покупець отримає документ, що вказує на обмін товарами, і будь-які подальші скарги здійснюються на підставі договору купівлі-продажу та цього документа скарги. У разі заміни товарів з новим, гарантійний термін буде виконуватися знову з моменту надходження нових товарів, але тільки на нові товари.

1.26. Що стосується знімного дефекту, претензія буде здійснюватися в залежності від рішення покупця відповідно до пункту 8,15. такі скарги та умови, що наведено нижче:

  • (a) продавець забезпечує видалення дефекту або
  • (b) продавець замінює дефектні товари.

1.27. Що стосується знімного дефекту і покупець не визначає без зволікання відповідно до пункту 8,15. Ці скарги та умови, яким чином скарга повинна бути зроблена, продавець буде обробляти претензії шляхом видалення дефекту.

1.28. У разі дефекту, який не може бути переметений, або ще один раз повторюється знімний дефект, або більшу кількість різних знімних дефектів, які запобігають товар від правильного використання, як без дефектів, продавець повинен, в залежності від рішення покупця відповідно до пункту 8,15. Ці скарги та умови, скарга повинна бути наступною:

  • (a) обмін товарами для інших функціональних товарів тих же або кращих технічних параметрів, або
  • б) якщо продавець не може обміняти товар на інший, він зробить позов, повернувши покупку за товар.

1.29. Обробка позову поширюється тільки на дефекти, перераховані в повідомленні про претензію і в заяві претензії товару, зазначеної в пункті 8,14. Ці скарги та умови.

1.30. Для цілей претензії поява одного знімного дефекту розглядається більш ніж у два рази як дефект повторення.

1.31. Для цілей позову, більше трьох різних дефектів delinible вважаються поява в той же час.

1.32. Повноваження покупця, щоб претендувати на дефект у вантажі після того, як він здійснював своє право і попросив продавця виправити дефект товарів відповідно до пункту 8,1. Ці скарги та комерційні умови споживаються і, незалежно від результату позову, будь-яке повернення одного і того ж унікального дефекту (не дефекти такого ж роду) буде відхилено.

1.33. Положення ст. 8 цих скарг і комерційних термінів прямо не поширюються на суб’єктів, які не відповідають визначенню споживача, викладених в Усть. Пункт 2 (а) і (b) абзацу 1 а) закон.

1.34. Якщо споживач не задоволений таким чином, в якому продавець обробляється його претензії або якщо він вважає, що продавець має право на його права, він має можливість зв’язатися з продавцем за відшкодування. Якщо продавець відповідає на запит про відшкодування, відмовившись від нього або не відповідає на нього протягом 30 днів з дня його відправки, споживач має право подати Альтернативне рішення його спору відповідно до положень пункту 12 закону No 391/2015 новий рік про Альтернативне вирішення спорів та внесення змін до деяких законів. Відповідна організація для альтернативного вирішення спорів про споживчі спори з продавцем Ekomoss s.r.o., Масаарикова 60, 07101 Михайлівцях, Словаччина, комерційний реєстр районного суду Кошице I, розділ: СРО, INSERT No. 44032/V — Словацька торговельна інспекція (SOI), врата 3, PO BOX A-35, 040 65 Кошице 1, http://www.Soi.SK , або будь-якої відповідної уповноваженою юридичною особою, зареєстрованої в переліку альтернативних суб’єктів вирішення спорів, які підтримуються Міністерством економіки Словацької Республіки (перелік можна отримати на http://www.mhrs.SK , споживач має право на вибір, на який з вищезазначених суб’єктів споживчого вирішення спорів буде розвернутися.

1,35. споживач може використовувати онлайн платформу вирішення спорів, доступну на платформі онлайн- http://ec.europa.eu/consumers/odr/ вирішення спорів, яка доступна на http://EC.Europa.eu/Consumers/odr/

9. персональні дані та їх захист

9.1. Сторони погоджуються, що Покупець зобов’язаний повідомити продавцю своє ім’я та прізвище, постійну адресу, включаючи поштовий індекс, номер телефону та адресу електронної пошти для продавця в порядку з метою належного обладнання та доставки замовлення.

9.2. Сторони погоджуються, що Покупець зобов’язаний повідомити продавцю його назву, адресу зареєстрованого офісу, включаючи поштовий індекс, номер платника ПДВ (якщо він призначений), номер телефону та адресу електронної пошти в порядку з метою належного обладнання та доставки замовлення.

9.3. Покупець, який зареєструвався в інтернет-магазині, може перевіряти та змінювати особисту інформацію, надану в будь-який час, а також анулювати свою реєстрацію після входу на веб-сайт електронної комерції за адресою * мій торговий центр *.

9.4. Продавець цим інформує покупця про те, що в розумінні ст. Стаття 6 (1) (б) Регламенту (EC) No 1782/200 (b) регламент (ЄС) 2016/679 Європейського парламенту та Ради від 27 квітня 2016 р. про захист фізичних осіб у зв’язку з обробкою персональних даних та про вільне пересування таких даних; скасовує директиви 95/46/EC (загальне положення про захист даних), (далі – «регулювання»), продавець, як контролер інформаційної системи, буде, в процесі укладення договору купівлі-продажу, обробити персональні дані покупця без його згоди як суб’єкта даних, оскільки обробка персональних даних покупця буде здійснюватися продавцем в рамках переддоговірних відносин з покупцем і обробкою персональних даних покупця необхідно для виконання договору купівлі-продажу, в якому покупець виступає в якості однієї з сторін.

9.5. Відповідно до ст. Це не тільки, якщо він не є У 1000 (1) повинно бути f), продавець може, при доставці замовлених товарів, або послуги покупцеві, на підставі законного інтересу, для обробки персональних даних покупця, а також для прямих маркетингових цілей та для відправки на електронну адресу покупця інформації про нові продукти, знижки та акції на пропоновані товари, або Послуги.

9.6. Продавець зобов’язується лікувати і розпоряджатися особистими даними покупця відповідно до чинного законодавства Словацької Республіки.

9.7. Продавець заявляє, що відповідно до ст. Не варто передбачати можливість для країн-учасниць взяти на себе необхідну інформацію, щоб (a) і (b) і (c). б) правила, персональні дані покупця будуть отримані виключно для цілей, викладених у цих умовах.

9.8. Продавець заявляє, що для інших цілей, крім зазначених у цих умовах, він завжди збиратиме персональні дані покупця окремо на належному законних підставах, забезпечуючи при цьому такі персональні дані обробляються і використовуються виключно таким чином, що відповідає меті, для якої вони були зібрані, і не пов’язує їх з персональними даними, отриманими з іншої мети або з метою виконання договору купівлі-продажу.

9.9. Покупцеві буде запропоновано перевірити поле перед відправкою замовлення, щоб підтвердити, що продавець сповіщений про нього в достатній, зрозумілій і безпомилковий спосіб:

(a) її ідентифікаційні дані, віднесені до статті 11 (1) 1. Ці комерційні та рекламні умови, що підтверджують особу продавця,
(b) контактні дані продавця або відповідальної особи продавця,
(c) мета обробки персональних даних, що є висновком договору купівлі-продажу між продавцем і покупцем та правовою підставою для обробки персональних даних;
(d) що персональні дані, запитувані з метою укладення договору сунашого та належного обладнання та доставки замовлення, зобов’язані надати покупець;
(e), де обробка базується на статті 11 (1) Стаття 6 (1) (б) Регламенту (EC) No 1782/200 (f), що законний інтерес, переслідуваний продавцем, є прямим маркетингом,
(f) ідентифікаційні дані третьої сторони, що є компанією, яка доставляє покупцеві замовлений товар, або ідентифікаційні дані інших одержувачів або категорій одержувачів персональних даних, якщо такі є,
(g) період зберігання персональних даних або критерії його визначення

9.10. Продавець заявляє, що він буде обробляти особисті дані у відповідності з хорошими манерами і буде діяти таким чином, що не суперечить або обійти регулювання або інші загальнообов’язкового законодавства.

9.11. Відповідно до Регламенту, продавець надає покупцеві наступну інформацію, дані про які він обробляє:

(а) ідентифікаційні дані та контактні відомості продавця та, у разі необхідності, представника продавця;
(b) контактні дані відповідальної особи, якщо такі є;
(c) цілі обробки, для яких призначені персональні дані, а також правова
(d) де обробка базується на статті 11 (1) Це не тільки, якщо він не є У 1000 (1) повинно бути (f) законні інтереси, переслідуваних продавцем або третьою стороною;
(e) коло бенефіціарів або категорій одержувачів персональних даних,
(f) Якщо це доречно, інформація, яку продавець має намір передати персональні дані третій країні або міжнародній організації;
(g) період зберігання персональних даних або критерії її визначення,
(h) інформація про існування права вимагати доступ до персональних даних продавця та право виправити або видалити або обмежити обробку або право заперечувати проти обробки, а також право на перенесення даних;
(i) право подати скаргу до наглядового органу;
(j) інформація про те, чи є надання персональних даних юридичною або договірною вимогою або вимогою, необхідною для укладення договору, чи зобов’язаний покупець надати персональні дані, а також можливі наслідки не надання таких даних;
(k) наявність автоматизованих рішень, включаючи профілювання;

Покупець має право отримати від продавця копію персональних даних, яка обробляється і має право отримати всю вищесказане інформацію. За будь-які додаткові копії, запитувані покупцем, продавець може стягувати плату, що відповідає адміністративним витратам внесення копії.

9.12. Де покупець здійснює своє право під пунктом 9,11 в письмовій формі або в електронному вигляді і зміст його застосування показує, що він здійснюється його права відповідно до пункту 9,11, Заява вважається, були подана відповідно до цього положення.

9.13. Покупець має право з продавцем заперечувати проти обробки своїх персональних даних, які він або вона очікує бути або буде оброблятися для цілей прямого маркетингу, в тому числі профілювання в тій мірі, що це пов’язано з таким прямим маркетингом. Якщо Покупець погоджується на таку обробку, продавець повинен припинити обробку персональних даних для прямих маркетингових цілей з дати отримання такого заперечення продавцю та особисті дані зацікавленої покупця не можуть більше і не будуть оброблятися для таких цілей.

9.14. Покупець може подати скаргу в офіс для захисту персональних даних Словацької Республіки за підозрою в підозрі, що його персональні дані обробляються незаконно. Якщо покупець не має повної юридичної можливості, його права можуть здійснюватися юридичним представником.

9.15. Продавець повинен вжити належних заходів для забезпечення покупця з усією інформацією, що згадується в пункті 9,11 в короткій, прозорою, зрозумілою і легко доступною формі, чітко і легко сформульовано. Продавець повинен надати інформацію в електронному вигляді або відповідно до Регламенту іншими засобами, на яких покупець повинен погодитися.

9.16. Інформація про заходи, вжиті на вимогу покупця, надається продавцю покупцеві без невиправданої затримки в будь-якому випадку протягом одного місяця з моменту отримання запиту.

9.17. Продавець інформує покупця про те, що в результаті виконання укладеного контракту, обробка персональних даних покупця припускає, що персональні дані покупця будуть надані і доступні наступним третім сторонам або. бенефіціарів:

10. зняття з договору купівлі-продажу

10.1. Якщо продавець не може виконати свої зобов’язання за договором купівлі-продажу за рахунок продажу поставок, недоступності товарів або якщо виробник, імпортер або постачальник товарів, погоджених в договорі купівлі-продажу, припинив виробництво або зробив суттєві зміни, які зробили неможливим виконання зобов’язань продавця за договором купівлі-продажу або з причин форс-мажорних обставин, або якщо, навіть якщо він/доганяє будь-які зусилля, він не в змозі доставити товар клієнту протягом терміну, визначеного цими умовами або будь-якими зусиллями, які можуть бути зроблені досить. , яка вказана в замовленні, Продавець зобов’язаний негайно повідомити покупцеві про цей факт і в той же час зобов’язаний запропонувати покупцеві заміну послуги або можливість покупцеві вивести з договору купівлі-продажу (анулювати замовлення). У випадку, якщо покупець відмовляється від договору купівлі-продажу з причин, викладених у цьому пункті цих скарг і комерційних термінів, Продавець зобов’язаний повернути покупцеві депозит, вже сплачений за товар, погоджений на договір купівлі-продажу протягом 14 днів з моменту повідомлення про зняття переказу на рахунок, призначений покупцем.

10.2. Покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу без надання підстав у відповідності з уст. § 7 насл. Закон No 102/2014 Z.z. щодо захисту прав споживачів для дистанційної торгівлі (далі – Закон про захист прав споживачів для дистанційної торгівлі) протягом 14 днів з моменту надходження товару або з моменту укладення договору на обслуговування або договору про надання електронного контенту, не наданого на матеріальне середовище, якщо продавець виконав своєчасно і впорядкований спосіб надання інформаційних зобов’язань за уст. Розділ 3 закону про захист прав споживачів для дистанційної торгівлі.

10.3. Покупець має право, протягом цього періоду, після прийняття товару, розпакувати і протестувати товар аналогічним чином, як це прийнято для покупок в класичному «кам’яному» цеху, в обсязі, необхідному для визначення характеру, характеристик і функціональності товару.

10.4. Період виводу повинен починатися з дати, коли покупець або третя сторона, що призначається ним, за винятком перевізника, бере на себе всі частини замовлених товарів або

  • (а) товари, замовлені покупцем в одному замовленні, поставляються окремо, з моменту надходження першого доставленого товару;
  • (b) доставити товар, що складається з декількох частин або штук з дати отримання останньої частини або останнього шматка,
  • (c) згідно договору, товар доставляється неодноразово протягом визначеного періоду, з моменту надходження першого товару.

10.5. Покупець може відмовитися від договору купівлі-продажу, предметом якого є купівля товару ще до закінчення строку видачі.

10.6. Висновок повинен бути зроблений покупцем у письмовій формі в порядку, без сумніву, що виведення відбулося або у вигляді запису на інший міцний носій або за допомогою форми, приєднана до додатка немає. 1 цих умов. Період виводу вважається збереженим, якщо повідомлення про відкликання було відправлено продавцю не пізніше останнього дня періоду, згаданого в Усть. Пункт 7 (1) кодексу ПДВ передбачає, що комісія 1 закон про захист прав споживачів для дистанційної продажу.

10.7. Зняття з договору купівлі-продажу за прохідним пунктом цих умов включає в себе інформацію, необхідну у формі видачі контракту на купівлю, що приєднано до додатка No. 1 з цих умов, зокрема, ідентифікація покупця, номер і дата замовлення, точна специфікація товару, спосіб, у який продавець повинен повернути послугу вже отримано, зокрема номер рахунку та/або поштова адреса покупця…

  • Електронна форма видачі може бути знайдена тут
  • форма відмови у форматі PDF можна знайти тут

10.8. Якщо покупець відмовляється від договору купівлі-продажу, будь-який додатковий контракт, що стосується договору купівлі-продажу, з якого відкликаний покупцем, також буде скасовано з самого початку. Ніякі витрати або інші платежі можуть бути заявлені від покупця у зв’язку з скасуванням додаткової угоди, крім відшкодування витрат і платежів, згаданих у Усть. Параграф 9 (1) кодексу ПДВ передбачає, що комісія може 3, США Параграф 10 (1) кодексу ПДВ передбачає, що комісія може, відповідно до 3 і 5 Закону про захист прав споживачів для дистанційної продажу та ціни послуги, де договір є предметом послуги, і послуга повністю надана.

10,9. Покупець зобов’язаний відправити товар назад на адресу оператора ekomoss s.r.o. без невиправданої затримки, але не пізніше ніж за 14 днів з моменту списання з договору купівлі-продажу.
Масарикова 60, 07101 Михайлівцях, Словаччина (не надсилайте товар на адресу зареєстрованого офісу компанії!!) або передати його продавцю або особі, уповноваженою продавцем взяти на себе товар. Це не застосовується, якщо продавець запропонував, що він збирає товар особисто або через уповноваженою ним особи. Термін, що згадується в першому реченні цієї точки цих комерційних і скарг, що надаються умовам, вважається збереженим, якщо товар був доставлений на перевезення не пізніше останнього дня періоду.

10.10. Покупець зобов’язаний доставити продавцю товар, включаючи повну документацію, неушкодженим, якщо це можливо в оригінальній упаковці і не використовується.

10.11. Рекомендується застрахувати товар. Поставки поставки не приймаються продавцем. Продавець зобов’язаний, без зайвого зволікання, не пізніше ніж за 14 днів з дати отримання повідомлення про відкликання, відшкодувати покупцеві всі платежі, отримані від нього, або у зв’язку з договором купівлі-продажу, включаючи транспорт, доставку, поштові та інші витрати і збори. Продавець не зобов’язаний відшкодовувати покупцеві платежі відповідно до цього моменту цих умов застосування до того, як товар доставляється йому або поки покупець доведе, що товар відправляється назад продавцю, якщо продавець не припускає, що він збирає товар особисто або через уповноваженою ним особою.

10.12. Покупець повинен нести вартість повернення товару продавцю або особі, що відповідає за продавця, щоб взяти на себе товар. Це не застосовується, якщо продавець погодився нести їх самостійно, або якщо він не виконав своїх зобов’язань відповідно до пункту 3 (1) Закону У 1000 (1) повинно бути (i) Закон про захист прав споживачів для дистанційної продажу.

10.13. Покупець несе відповідальність тільки за зменшення вартості товару в результаті лікування товару, що виходить за рамки лікування, необхідного для визначення характеристик і функціональності товару. Споживач не несе відповідальності за зменшення вартості товару, якщо продавець не зміг виконати зобов’язання споживача відкликати з Договору відповідно до пункту 3 (1) кодексу платника ПДВ. У 1000 (1) повинно бути h) Закон про захист прав споживачів для дистанційної торгівлі.

10.14. Продавець зобов’язаний відшкодувати покупцеві покупну ціну за товар таким же чином, як і покупець, який використовується в його оплаті, якщо він не погодився з покупцем на інший спосіб відшкодування, без додаткових витрат, що стягуються покупцеві в цьому відношенні.

10.15. У випадку, якщо покупець відмовляється від контракту і доставляє продавцю товари, які використовуються, пошкоджені або неповні, Покупець зобов’язується платити продавцю:

  • (a) значення, за яким вартість товару зменшилася у значенні § 457 Цивільного кодексу при фактичній сумі
  • (b) витрати, понесені продавцем у зв’язку з ремонтом товару та їх початковим статусом, розрахним у відповідності до прейскуранта для післягарантійного обслуговування товару.

Покупець зобов’язаний, в значенні цього пункту, виплачувати компенсацію продавцю на строк до максимального різниці між ціною покупки товару і вартістю товару на момент виходу з договору купівлі-продажу.

10.16. Відповідно до ст. Пункт 7 (1) кодексу ПДВ передбачає, що комісія 6 закон про захист прав споживачів на дистанційних продажів не може бути звільнився покупцем з договору, об’єктом якого є:

  • продаж товарів, виготовлених відповідно до специфічних вимог споживача, товарів, що виготовлені на замовлення, або товарів, призначених спеціально для одного споживача,
  • продаж товарів, що покриваються захисною упаковкою, яка не придатна для повернення з міркувань охорони здоров’я або гігієни і чия захисна упаковка не є порушенням після пологів,
  • продаж фонограми, відео записів, фонограми, книг або комп’ютерних програм, що продаються в захисному пакеті, якщо споживач не загорнутий в упаковку,
  • надання електронного контенту, крім матеріального середовища, якщо його положення почалося з явної згоди споживача і споживач заявив, що він був належним чином поінформований про те, що, висловивши цю згоду, він втрачає право на відкликання.

10.17. Положення ст. 10 цих правил і умов явно не застосовуються до сутностей, які не відповідають визначенню споживача, викладених у Усть. Пункт 2 (а) і (b) абзацу 1 а) закон.

11. Прикінцеві положення

11.1. У випадку, якщо договір про sorrandis укладений в письмовій формі, будь-яка модифікація повинна бути в письмовій формі.

11.2. Договірні Сторони погоджуються, що зв’язок між ними здійснюється у вигляді повідомлень електронної пошти.

11.3. Відносини, що не регулюються цими умовами, підлягають відповідних положеннях Цивільного кодексу, закону, закону. 22/2004 Z.Z. на електронну комерцію та внесення змін до закону No. 128/2002 Z.z. про державний контроль внутрішнього ринку у питаннях захисту прав споживачів та про внесення змін до деяких законів у редакції Закону No 284/2002 Сб. в редакції і закону No 102/2014 Z.z. з питань захисту прав споживачів для дистанційної торгівлі.

11.4. Ці правила та умови набувають чинності щодо покупця шляхом укладання договору купівлі-продажу.

11.5. Покупцеві буде запропоновано перевірити поле, щоб підтвердити, що він був знайомий, читати, розуміти, розуміти і повністю узгоджені з цими умовами.

5. як довго ми ЗБЕРІГАЄМО ваші дані

Якщо залишити коментар, коментар і його метадані зберігаються нескінченно. Це так, ми можемо визнати і затвердити будь-які наступні коментарі автоматично, а не утримувати їх у черзі помірності.

Для користувачів, які реєструються на нашому веб-сайті (якщо такі є), ми також зберігаємо особисту інформацію, яку вони надають у своєму профілі користувача. Всі користувачі можуть переглядати, редагувати або видаляти свою особисту інформацію в будь-який час (крім випадків, коли вони не можуть змінити своє ім’я користувача). Адміністратори веб-сайту також можуть переглядати та редагувати цю інформацію.